Retourneren

Voorwaarden retourneren

 

Onbeschadigde artikelen die u bij ons gekocht heeft, kunt u tegen bepaalde voorwaarden retourneren. Retourzendingen zijn voor rekening en risico van de koper. Dit houdt in dat Just Entertainment niet aansprakelijk kan worden gesteld voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed. 

 

Een artikel dient aan de volgende voorwaarden te voldoen om te retourneren:

-     U kunt een artikel retoursturen binnen 14 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling

-     De pakbon of de factuur dient meegestuurd te worden in de verpakking

-     Digitale producten kunnen niet worden teruggestuurd

-     Als de seal van een DVD is verbroken, mag het artikel niet geretourneerd worden.

 

Krijg ik automatisch mijn geld terug als ik mijn artikel retourneer?

Als u de bestelling al heeft betaald, dan wordt het betaalde bedrag teruggestort. Als u nog niet heeft betaald, dan komt de betalingsverplichting te vervallen. Hoe lang het duurt voordat het betaalde bedrag teruggestort wordt, is afhankelijk van de betaalmethode die u heeft gekozen.

 

Ruilen

Een artikel ruilen voor een vervangend artikel is niet mogelijk. U kunt uw artikel binnen 14 dagen retourneren.

 

Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.

Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

 

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

 

Onze gegevens:

Just Entertainment B.V.
Melkpad 51, 1217 KB Hilversum 

Telefoon: +31 (0)35 688 2888
E-mail: info[at]justentertainment.nl

 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

 

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Justwebshop bij is aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

Hoe moet ik mijn artikel retourneren?

Stuur het artikel binnen 14 dagen terug vergezeld van de originele factuur/pakbon in een deugdelijke en stevige verpakking.

 

Vul alstublieft op de achterzijde van de factuur/pakbon de reden van retour in en stuur het artikel naar:

 

Promese Logistics

Afdeling Retouren

Antwoordnummer 10147

4800 VB Breda

Nederland