Nieuw account

NIEUW ACCOUNT


Uw account

Om een bestelling te plaatsen heeft u een account nodig. U kunt ervoor kiezen om direct te bestellen en tijdens het bestelproces een account aan te maken. Volgt u dan de stappen zoals aangegeven op uw scherm. Ook voor volgende bestellingen kunt u dit account gebruiken. U kunt er ook voor kiezen om alvorens het bestellen een account aan te maken. Om een account aan te maken klikt u rechtsboven op ‘inloggen’. Vervolgens kunt de optie ‘nieuw account’ selecteren en uw gegevens invullen. Zodra u succesvol ben aangemeld, kunt u een bestelling plaatsen.


Bestellen gaat via een paar eenvoudige stappen:

Stap 1

Maak een eigen account aan. Ga hiervoor naar 'Inloggen’ rechtsboven op de pagina. Hier kunt u aangeven dat u een nieuwe klant bent. U kunt uw gegevens invullen en krijgt van ons een bevestigingsmail.


Stap 2

Selecteer de gewenste artikelen in onze webshop en klik op ‘bestellen’ (of op ‘verder winkelen’ wanneer u meer artikelen wilt bestellen), u komt bij de stap waar u de gewenste adresgegevens in dient te vullen.


Stap 3

Controleer uw gegevens en pas deze aan indien nodig. Zo kunt u bijvoorbeeld het aantal artikelen in uw winkelwagentje nog aanpassen. Als u de bestelling op een later tijdstip wilt afronden, dan kunt u de artikelen uit uw winkelwagentje op uw verlanglijstje plaatsen.


Stap 4

Kies de gewenste betaalmethode. Rond de bestelling af door op ‘VERDER’ te klikken. Direct nadat u uw bestelling heeft verzonden via internet ontvangt u een bevestiging van uw bestelling via een e-mail op het door u opgegeven e-mail adres.



Een bestelling annuleren

U kunt uw bestelling annuleren door na het bestellen direct een mail te sturen naar info[at]justbridge.nl. Als u het artikel ondanks uw annulering toch ontvangt, kunt u het na ontvangst retour sturen binnen de daarvoor gestelde voorwaarden.